8/2015 11 faktaa minusta

Olen joskus aikapäivää sitten saanut haasteen, jossa piti kertoa itsestä jotain faktoja ja en enää edes muista tarkkaan miten koko haaste meni. Nyt päätin kuitenkin tarttua härkää sarvista ja tehdä edes osan tästä haasteesta, joka minulle heitettiin ja tarjota teille 11 faktaa minusta. Siis sekalaisia juttuja minusta.

1. Olen hyvä päättämään asioita, mutta päätösten toteuttaminen onkin sitten jo ihan toinen juttu. Nykyään kaikki tulee tehtyä viime tipassa. Ennen olin paljon tehokkaampi ja tein asiat hyvissä ajoin :/

2. Tämä ei ole varmaan mikään uutinen, mutta rakastan suklaata ja pystyn syömään sitä kerrallaan kohtuuttoman paljon.

3. Pienenä minulla oli mielikuvitusystävinä hiiriperhe, joka asui meidän kylpyhuoneen kylpyammeen alla. Tästä hiiriperheestä ei ole tähän päivään mennessä tainut tietää kukaan.

4. Pienenä inhosin sadetta, joka ropisi kovaan ääneen ikkunalautaan. Ja siis juuri silloin, kun olin menossa illalla nukkumaan. Enää sateenropina ei häiritse niin paljoa.

5. En muista mitään. Tällä tarkoitan sitä, että en muista asioita, joita olen peruskoulussa, lukiossa ja yliopistossa opiskellut. Jos en tarvitse jotain tietoa ihan perusarjessa tai työssäni niin en myöskään muista sitä. Sama pätee muistoihin, joita muistan oikeasti todella vähän.

6. Yläasteella olin ihastunut erääseen poikaan niin pahasti, että jopa jotkin opettajat olivat tietoisia asiasta.. Mikä silloin oli jo aika noloa.

7. Viihdyn yksinäni. Rakastan, kun saan yksin haaluilla kaupoissa ja puuhastella kotona yksinäni. En ole koskaan viihtynyt isoissa porukoissa taikka perustanut esim. joukkuelajien perään.

8. Ehkä hieman edelliseen kohtaan viitaten, niin olen ollut myös hyvin ujo pienenä. Enkä kovin sosiaalinen ole vieläkään. Nykyinen työ on kyllä kasvattanut hurjasti, eikä enää jännitä mennä puhumaan vieraille ihmisille tai pitää esitelmiä isoille väkijoukoille.

9. Kirjoitan mieluummin kuin puhun.

10. Tykkään kaikista hömppä leffoista ja etenkin romanttisista komedioista. Mut miten musta tuntuu, että kyseisiä leffoja tulee tosi vähän nykyään.. tai vastaavia tv-sarjoja. Tai sitten en vain ehdi keskittyä katselemaan moisia ja bongailemaan niitä leffatarjonnasta.

11. Sunnuntaina katselin televisiosta linnan juhlia, joihin asteli myös Toni Nieminen. Olin pienenä aika kova fani, että terkut vaan Niemisen Tonille!


Kommentit

Voisit tykätä myös näistä: