Mä oon niin out

Surffaan paljon netissä, mutta yleensä luen huolella vain ne tietyt blogit niin muodin kuin leivonnan osalta, joten paljon jää tietenkin huomaamatta. Tämä tuli todettua eilen, kun menimme vanhempieni luo syömään. Äiti sanoin ostaneensa Madde- takin ja mä olin, että HÄ? No Madde- takilla äitini tarkoitti kevyttä untuvatakkia, jollaista Ruotsin prinsessa Madeleine oli käyttänyt muutamaan otteeseen keväällä edustustilaisuuksissa nostattaen tietenkin hieman kohua (kurkkaa juttu täältä). Takkihan on varsin näpsäkkä ja mukava ulkoiluun, kun mittarin lukemat alkavat lähestyä sitä nollaa. Ja siis vastaavia takkeja on useilla valmistajilla tällä hetkellä myynnissä. Itse olin täysin tietämätön moisista pirteän värisistä kevyttoppatakeista, mutta tiedon puute on nyt korjattu ja asiaan tutustuttu hieman tarkemmin, mikä tietenkin johti siihen lopputulokseen, että minunkin on saatava samanlainen. Äitini oli ostanut omansa Lindexistä ja taidanpa itsekin käydä kurkkaamassa valikoimaa tässä lähipäivinä.

Kuva MTV3

Kommentit

Voisit tykätä myös näistä: