Tehdäkö joulukalenteri vai ei?

Olen blogin olemassa olon ajan tehnyt aina joulukuussa joulukalenteri-postauksia eli yksi postaus per päivä aina aattoon asti. Nyt olen hieman kahden vaiheilla.. Olen ehtinyt muutenkin postailemaan kovin vähän viime aikoina ja ideat juttuihin ovat aika vähissä.

Onko siellä ketään joka kaipaa joulukalenteri-postauksia? Ja mistä jutuista haluaisitte lukea?

Terveisin

Päättämätön ja ideaköyhä bloggaaja

Kommentit

  1. Minä ainakin olen aina innolla seurannut joulukalenteriasi ja saanut ihania vinkkejä leivontaan :) Myös sisustus-, koristelu- ja askartelujutut ovat mieleisiä. Teidän kuulumisia on mukava seurata!
    Ymmärrän toki, jos et kalenteria saa tänä vuonna aikaiseksi, mutta täältä ainakin löytyy innokas "luukkujen avaaja", jos löydät aikaa ja inspiraatiota kalenterin toteuttamiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentistasi. Mukava kuulla, että siellä on ainakin joku, joka innokkaana lukee jouluisia juttujani. Onhan tässä onneksi joulukuuhunkin vielä aikaa, että eiköhän niitä joulukalenteripostauksia tämä rouva saa aikaiseksi siihen mennessä.

      Poista

Lähetä kommentti

Voisit tykätä myös näistä: