Kotilieden ruokabloggaajaksi

Viimeiseen viikkoon on mahtunut paljon... niin paljon, että olen jo ihan pyörällä päästäni ja ajatukset ovat vain koko ajan näissä tapahtumissa. Iloiten olen saanut huomata, että ruokaan liittyvät unelmani alkavat käydä toteen ja olen askel askeleelta lähempänä sitä mistä olen jo pitkään haaveillut.

Viime perjantaista on niin paljon kerrottavaa, että siitä tulee jossain kohti oma pitkä postauksensa, mutta tähän väliin tulin teille vinkkaamaan äänestyksestä. Kotiliesi hakee joukkoonsa ruokabloggaajia ja minulla oli suuri ilo ja kunnia päästä finalistien joukkoon. Äänestyksen parhaat pääsevät sitten Kotilieden blogiyhteisöön. Pääsy tähän blogiyhteisöön olisi itselleni yhden unelman täyttyminen todeksi, joten nyt toivonkin, jos yhtään pidät blogistani, joka on taas pikku hiljaa herännyt henkiin, että käyt antamassa äänesi:

https://kotiliesi.fi/kilpailut/kenesta-kotilieden-uusi-ruokabloggaaja-aanesta-suosikkiasi/

Valjastetaan joukot ja äänestetään minut jatkoon, jotta makea elämä pilvilinnassa olisi entistäkin makeampaa. 

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen kaikille, jotka käyvät jättämässä äänensä blogilleni!

Kommentit

Voisit tykätä myös näistä: