Shades of grey

Pitäisi varmaan pysytellä linssin takana, mutta oli pakko ikuistaa ihanat uudet suosikkini. Olen viime aikoina panostanut nimittäin itseeni. Tulen enemmän nykyään kaupoissa katselleeksi mitä kivaa siellä voisi olla lapsille, mutta muutaman arvokkaamman hankinnan olen lähiaikoina tosiaan tehnyt ihan vain itselleni.

Ja mitäs muutakaan olen ostanut kuin harmaata. Taidan olla aikamoisen tylsä ja väritön tyyppi, mutta kyllä, lempivärini on harmaa, niin sisustuksessa kuin vaatetuksessakin. Pitkään etsin itselleni kaunista ja ajatonta villakangastakkia ja sellainen tuli vihdoin vastaan marraskuussa Tampereella Inch Storessa. Hetken mietin että raaskinko, koska hinta oli aika kova, mutta hyvin onnellinen olen, että ostin Tiger of Swedenin harmaan kaunokaisen. Se nimittäin on ihana ja yksinkertaisen tyylikäs, joka ilahduttaa minua vuosiksi eteenpäin.




Noin viikko sitten vaatekaappiin päätyi sitten toinen harmaa kaunokainen, nimittäin kävin hieman ostoksilla Putiikki rannalla- putiikissa ja mukaan lähti heidän oman mallistonsa PURA Finlandin puuvillainen neulemekko väljällä poolokauluksella. Ja voin kuulkaa sanoa, etten muuta nyt sitten pitäisikään päällä kuin tätä ihanuutta... jos varaa olisi niin kävisin kotiuttamassa sieltä muutaman muun neuleen myös. 






Kommentit

Voisit tykätä myös näistä: