Ruutupaita

Stockmannin Hulluilta päiviltä tarttui ihan puhtaana heräteostoksena mukaan Lexingtonin flanellipaita, josta tuli välittömästi yksi omista lemppareista. Viimeksi taisin omistaa flanellipaidan yläasteella, mutta ihanan pehmoinen paita ei ole yhtään vanhanaikainen. Paidan sävyistä taas tulee mieleen joulu, mikä ei ole yhtään paha asia. Kuvat valitettavasti itse otettu peilin kautta, joten laatu on mitä sattuu. Onneksi saan pitää hovikuvaajan kotona loppu vuoden, joten tiedossa kenties enemmän asukuvia tännekin. 

 
Niin ja hei.. Mitäs mieltä olette rouvan hiuksista? Väriin olen ollut yllättävän tyytyväinen, enkä ole väriä kaivannut lisää sitten kevään, jolloin värjäsin itse liukuvärin näihin. Nyt kuitenkin olen alkanut pohtia uutta leikkausta ja otsahiuksia... Juuri, kun olen saanut kasvatettua ne pois. Joka vuosi se tulee näköjään jossain vaiheessa, nimittäin kaipuu otsahiusten perään.

Kommentit

  1. No siis otsatukka tietenkin :) Mulla aina sama juttu ja nyt, kun viimeksi kävin muutama viikko sitten kampaajalla hän kertoi, että tuleva trendi tulee olemaan ihan mega lyhyt otsari. Ja semmonen mulle tietty leikattiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytynee alkaa varailemaan aikaa kampaajalle, mutta mega lyhyeen otsikseen en itse taida uskaltautua. Suosin ennemmin pitkää mallia. Tiedätkö muuten hyviä kampaajia Nokialla? Itse olen muutamissa käynyt, mutta palvelussa ja osaamisessa on aika paljon toivomisen varaa.

      Poista

Lähetä kommentti

Voisit tykätä myös näistä: