Jäätelökesä

Ihanaa, kevät on saapunut vihdoinkin! On saanut kaivaa kevät takit esiin kaapista ja nauttia pihalla auringosta ja sen tuomasta lämmöstä. Lähestyvä kesä on tuonut myös ihania uutuuksia kauppojen jäätelöaltaisiin ja pakkohan niitä on kaikkia tämän kevään ja kesän aikana maistaa. Ensimmäisenä testiin pääsi suklaapatukkana paremmin tunnettu Fazerina. Hyväähän tuo oli, mutta tällaiselle herkuttelijalle ihan liian pieni.


Kommentit

  1. Mekin maistoimme tuota fazerinatuuttia.mies tykkäsi,minä en,oli liian makeaa mulle.miehelle taas mikään ei ole liian makeaa:))tänä kesänä aion syödä jäätelöä viimekesänkin edestä,kun en imetysdietin takia saanut koskea maitotuotteisiin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen sitten miehesi kanssa samoilla linjoilla, nimittäin tuskin on koskaan tullut vastaan mitään herkkua, joka olisi minulle ollut liian makeaa :)

      Ja tosiaan nauti jäätelöistä, voin kuvitella millaista on olla syömättä jotain, jota kuitenkin kovasti tekisi mieli ja mitä normaalisti voi syödä.

      Poista

Lähetä kommentti

Voisit tykätä myös näistä: